”Tänään Pilot kehittyy digiajan uusien keinojen parissa, kiitos haastavien asiakkaiden, joiden menestyksen yksi osatekijä saamme olla.”

Positiivinen yllätys on ollut projektien tiimellyksessä saamani laaja-alainen asiantuntija-apu, joka on harvinaista mainostoimistolta.
Pilot on tehnyt erinomaista työtä verkkokauppamme konseptin teroittamisessa, palveluviestin ja imagon ideoimisessa ja konkretisoimisessa. Täydet pisteet!
Asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme kehuvat kilpaa yritystemme kotisivuja; niiden helppokäyttöisyyttä, ulkoasua, kuvien sijoittelua ja ALU-slogania. ”ALUsta loppuun ammattitaidolla”. He kyselevät palvelun tekijää ja olen ylpeänä mainostanut teidän yritystä. Suuri kiitos tekemästänne työstä!
Pilot toteutti uutiskirjeemme erinomaisesti. Uutistekstejä ja visuaalista ilmettä on kiitelty, imagomme on kehittymässä juuri halutunlaiseksi.
Pilotin kanssa työskentely on helppoa. Yhteistyön tuloksena ajatuksesta syntyy toimiva kokonaisuus.
Mainostoimisto Pilot
"Still going strong"
Pilotissa yhdistyy luovuus, brandiosaaminen ja kokemus ainutlaatuisella tavalla. Pilotin perusti 90-luvulla ”rakkaudesta viestintään” Art director Matti Lassila toimittuaan tätä ennen pitkään suurimpien mainostoimistojen luovana suunnittelijana. Sieltä perintönä tuli vahva brandiosaaminen sekä toiminnan jämptiys. Nuorien suunnittelijoittensa kanssa Matti on ollut osa monien kotimaisten brändien nousukiitoa markkinointiviestinnän ohjaajana ja toimii edelleen Pilotin “pääpilottina”. Verkostoitumisen ansiosta Pilotin työn kustannus on optimaalisen sopiva pienillekin yrityksille. Kiinnittäkää turvavyöt ja nostakaa istuimenne pystyasentoon, tästä alkaa teidän nousunne.

Vuosina: 2015-2020
” Toiminnassamme ideointi, luovuus ja toteutustaidot kulkevat tasapainossa. Asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen ja yhteinen tavoitteiden asettaminen ovat menestyksen kannalta tärkeitä elementtejä.”
Asiakkaitamme


Lähtöselvitys
Ensimmäinen yhteydenottosi Pilottiin on avain haluamaasi muutokseen. Istumme yhdessä saman pöydän ääreen tekemään reittisuunnitelman. Käydään läpi tuotteittenne ja palvelunne olemus ja selkeytetään tavoitteet. Kun Pilotilla on tiedossaan kaikki olennainen tieto, kiinnittäkää turvavyöt. Take off alkaa.

Nousu
Tämä on prosessin jännittävä vaihe, jolloin kiihtyvä vauhti tuntuu vatsanpohjassa asti. Luomme käyttöönne markkinoinnin tehokkaat työkalut, joilla myös myyntihenkilöstönne motivoituu uuteen intoon. Asiakasvirrat alkavat vahvistua. Keneltäkään ei jää huomaamatta uusi ilme ja ote, joka toistuu laadukkaasti kaikissa materiaaleissanne. Samaan aikaan kilpailijanne tuskailevat vanhojen esitteiden ja verkkosivujensa kanssa.

Lentokorkeus
Nousu on onnistunut ja nyt lento sujuu taloudellisesti oikealla korkeudella. Vauhtia ja asiakkaiden mielenkiintoa on kuitenkin pidettävä yllä jatkuvasti monin markkinointiviestinnän tehokeinoin. Tarjoilu pelaa ja on verovapaitten ostoksien aika. Tässä vaiheessa on myös hyvä tehdä analyysit markkinoinnin onnistumisesta ja pidettävä silmällä, mitkä ovat kilpailijoiden vastavedot nousuunne.

Määränpää
Yhdessä laaditun reittisuunnitelman mukaisesti tavoittelemanne määränpää ilmestyy vääjäämättä näkökenttään. Pilotit veivät teidät sinne nopeinta reittiä käyttäen. Toivomme teidän istuvan paikallanne turvavyöt kiinnitettynä, kunnes lasku on loppuun suoritettu. Laskumme ovat tunnetusti pehmeitä, monesti niitä ei edes huomaa.